Skip to content

Regionaal adviseur handhaving

Goes

Functieomschrijving

Besluitvaardig, oog voor ontwikkeling en ambitieus. Zijn dit de woorden die jou omschrijven? Dan is de functie als regionaal adviseur wellicht iets voor jou! Wij zijn op zoek naar handhavers die al meerdere jaren ervaring hebben binnen de handhaving en klaar zijn voor een volgende stap in hun carrière. Beschik jij over leidinggevende competenties en wil je die graag in de praktijk brengen? Lees dan vooral verder.


Regionaal adviseur

Als regionaal adviseur ga jij bij verschillende gemeentes in jouw regio aan de slag met de handhaving teams. Je takenpakket zal afwisselend en uitdagend zijn. Je ondersteunt de handhaving teams bij het (operationeel) opzetten en waarborgen van de kwaliteit van de projecten en het inwerken van nieuwe medewerkers. Door middel van coaching on the job, het geven van trainingen en het ondersteunen van medewerkers die al in dienst zijn om zichzelf verder te ontwikkelen. Hiernaast pak je het stuk professionalisering op van onder andere het handhavingsbeleid en help je bij het door ontwikkelen van de verschillende taakaccenten.

Vereisten

Jij:

Bent iemand die zowel een ervaren als een startende handhaver kan begeleiden in zijn/haar persoonlijke ontwikkeltraject. Je kunt zelfstandig te werk gaan, het overzicht bewaren en zowel oplossingsgericht als taakgericht te werk gaan. Hiernaast pas je bij Handhaving Support als je communicatief sterk, dienstverlenend, besluitvaardig en een teamspeler bent.


Voor de functie verwachten we dat jij:

• HBO werk- en denk niveau hebt;

• Minimaal 5 jaar ervaring hebt binnen de handhaving;

• Bij voorkeur heb je dit met aanvullende certificaten zoals RTGB, DHW en/of Biker;

• Beschikt over leidinggevende competenties;

• In het bezit bent van je rijbewijs.



Wij:

Wij bieden jou voor de functie van regionaal adviseur een salaris tussen de € 2.865,- en € 4.208,- bruto per maand (o.b.v. 36 uur). Afhankelijk van kennis en ervaring word je ingeschaald.


Daarnaast kan je van ons verwachten:

• Een auto van de zaak;

• Een laptop en telefoon van de zaak;

• Ruimte voor ontwikkeling en groei middels onze carrière ladder;

• Persoonlijke betrokkenheid vanuit Handhaving Support d.m.v. een vast aanspreekpunt;

• 22 vakantiedagen op basis van een 36-urige werkweek.



Kom jij ons team versterken?


Ben je enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Reageer dan snel en laat je sollicitatie bij ons achter! Heb je vragen die je direct wil stellen? Bel dan even met onze recruiter Moa den Outer op 06-82391032.

Mailen kan natuurlijk ook, stuur dan je vraag naar vacatures@hsup.nl