Overslaan naar content

Over ons

Gedreven, betrokken en resultaatgericht.

Dat is waar Handhaving Support voor staat!

Handhaving Support is een ervaren en gespecialiseerd detacherings- en adviesbureau. Onze diensten leveren een essentiële bijdrage aan de leefbaarheid en veiligheid in onze maatschappij. Dat doen we dagelijks met meer dan 150 collega's in diverse regio's. Wij zijn opgericht in 2008 en kenmerken ons als een organisatie waar onze mensen op nummer één staan.

Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe collega's die bij ons passen. Bekijk onze openstaande vacatures of stuur een open sollicitatie.

Waarom werken bij Handhaving Support?

over handhaving support

Arbeidsvoorwaarden

Werken als handhaver kan je bij verschillende bedrijven of gemeenten. Waarom zou je kiezen voor Handhaving Support? Wij zetten graag even op een rij wat wij aan jou te bieden hebben:

Arbeidsovereenkomst

Een contract voor minimaal 7 maanden met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd.

Salaris

Een goed salaris! Hier bovenop krijg je een onregelmatigheidstoeslag voor het werken in de weekenden, op avonden en feestdagen.

Doorleren

Alle ruimte om jezelf door te ontwikkelen middels verschillende vakopleidingen die wij aanbieden via NIVOO.

Vakantiedagen

22 vakantiedagen op basis van een 36-urige werkweek (omgerekend 25 dagen o.b.v. 40 uur).

Sport

Vitaliteit hebben wij hoog staan. Je krijgt om deze reden elke maand een bijdrage voor jouw sportabonnement.

Reiskostenvergoeding

Een royale reiskostenvergoeding ter vergoeding van jouw kilometers of reis via het openbaar vervoer.

Ons team

Chloe

Financieel medewerker

Demi

Interim senior handhaver

Dennis

Projectmanager

Diana

Hoofd Financiën en HR

Dick

Adviseur

Erik

Interim senior handhaver

Gino

Recruiter

Jasper

Directeur

Jaco

Personeelsplanner

Jorg

Projectmanager

Jurgen

Accountmanager

Maarten-Jan

Projectmanager en coach

Martika

Recruiter

Shanti

HR-assistent

Tamara

HR-assistent