Operator parkeer- en verkeersmanagement – Regio Zwolle
- Zwolle
Functieomschrijving
Ben jij die enthousiaste en stressbestendige operator die graag een bijdrage wil leveren aan een soepel lopend parkeer- en verkeersmanagement in Zwolle? Dan zoeken wij jou om ons team te versterken!
Als operator ben je de spil in het beheer van parkeervoorzieningen, verkeerssystemen en incidentmanagement. Je bent verantwoordelijk voor een breed scala aan taken die elke dag anders maken. In deze veelzijdige functie werk je in een continu rooster met 24-uursdiensten, waarbij jouw inzet essentieel is voor een soepele werking op elk moment van de dag.
In jouw rol voer je bedientaken uit voor het beheer van parkeervoorzieningen en het selectieve toegangssysteem in de binnenstad. Ook speel je een proactieve rol in het storingsbeheer: je beoordeelt de aard en urgentie van storingen, meldt deze volgens vastgestelde processen, en schakelt de juiste instanties in. Daarnaast neem je meldingen in behandeling die via het algemene gemeentelijke telefoonnummer binnenkomen.
Verder ben je verantwoordelijk voor de bediening van dynamische verkeersborden, ondersteun je bij incidentmanagement en voer je eenvoudige taken uit aan verkeersregelinstallaties (VRI). Dankzij jouw flexibiliteit en inzetbaarheid in 24-uursdiensten zorg je ervoor dat de stad altijd in beweging blijft.
Vereisten
Wij bieden jou:
- Salarisrange van € 2300,- oplopend tot € 3500,- bruto per maand
- Onregelmatigheidstoeslag oplopend tot € 400,- per maand
- Reiskostenvergoeding: €0,21 cent/km of een volledige OV vergoeding
- 8% vakantiegeld
- Alle ruimte om je verder te ontwikkelen door het volgen van algemene of specialistische opleidingen
- 22,5 vakantiedagen op basis van 36 uur
- 20 euro ter compensatie van jouw sport abonnement
- Een aanbrengbonus van €750,- bruto bij het aandragen van een nieuwe collega
Wat breng jij mee?
- Minimaal een MBO 3-opleiding of vergelijkbaar werk- en denkniveau
- Klant- en servicegerichtheid staat bij jou voorop
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Een professionele, gastvrije houding waarmee je interne en externe klanten helpt
- Vind het niet erg om onregelmatige diensten te draaien en bent minimaal 24 uur tot 40 uur per week beschikbaar
- Kan een VOG overleggen
Ga jij binnenkort aan de slag bij Handhaving Support?
Ben je enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Reageer dan snel en laat je sollicitatie bij ons achter! Heb je vragen die je direct wil stellen of solliciteer je liever via je telefoon? Neem dan contact op met één van onze recruiters:
Martika: 06-51571667
Gino: 06-82391032
Ook kan je mailen naar vacatures@hsup.nl
of
Bedankt voor je sollicitatie
Wij hebben je sollicitatie in goede orde ontvangen en zullen op korte termijn contact met je opnemen.