
Vestigingsmanager
- Reeuwijk
Functieomschrijving
Ben jij een resultaatgerichte vestigingsmanager met een passie voor het aansturen van teams en het realiseren van groei? Heb jij een scherp oog voor commercie, recruitment en bedrijfsvoering? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Jouw rol als Vestigingsmanager
Als vestigingsmanager ben je eindverantwoordelijk voor het succes van ons kantoor en de resultaten van onze detachering- en werving & selectieactiviteiten. Jij zorgt ervoor dat het team optimaal functioneert en dat zowel operationele als strategische doelen worden behaald. Je geeft leiding aan twee recruiters, twee projectleiders, één accountmanager, twee HR medewerkers en twee collega’s op de financiële administratie. Je stuurt alle collega’s direct of indirect aan op prestaties en ontwikkeling.
Wat ga je doen?
Eindverantwoordelijk voor de bedrijfsresultaten en groei van de vestiging;
Leiding geven aan en coachen van het team;
Optimaliseren van de detacherings- en werving & selectieprocessen om maximaal rendement te behalen;
Verantwoordelijk voor het commercieel beleid en het ontwikkelen van nieuwe businesskansen;
Zorgen voor een efficiënte en soepele operatie, waarbij de focus ligt op kwaliteit en klanttevredenheid;
Relatiebeheer met klanten en opdrachtgevers om duurzame samenwerkingen op te bouwen;
Rapporteren en adviseren richting de DGA over financiële en operationele resultaten;
Stimuleren van innovatie en digitalisering binnen de bedrijfsvoering.
Wat mag je van ons verwachten?
Een salaris tussen €5.000,- en €6.500,- (o.b.v. 40 uur), inschaling op basis van ervaring;
Lease auto van de zaak behoort tot de mogelijkheden;
Een maandelijkse tegemoetkoming in jouw sport abonnement;
Een fijne balans tussen werken op kantoor en thuiswerken, inclusief thuiswerkvergoeding;
Telefoon en laptop van de zaak, ook voor privégebruik;
25 vakantiedagen o.b.v. 40 uur.
Wat zoeken wij in jou?
HBO/WO opgeleid
Ruime ervaring in een soortgelijke rol en in een soortgelijke werkomgeving;
Coachende en inspirerende leiderschapsstijl;
Sterk commercieel en financieel inzicht;
Hands-on mentaliteit;
Analytisch sterk, met de capaciteit om strategische beslissingen te nemen.
Over Handhaving Support
Wij zijn een groep van 10 collega’s die hard werkt, maar waar ook regelmatig een lolletje gemaakt wordt. Natuurlijk hebben wij te maken met structuren en heeft iedereen een specifieke rol of functie, maar de sfeer binnen Handhaving Support is erg laagdrempelig. Je kunt namelijk (op bijna elk moment) bij onze directeur Jasper naar binnenlopen en een praatje maken of advies vragen over iets. Dat geldt natuurlijk niet alleen voor Jasper, al onze collega’s helpen elkaar graag. Ook wanneer je een leuk idee of initiatief hebt, gooi deze vooral in de groep!
Persoonlijke benadering, zowel intern als extern, staat centraal. Wij vinden het belangrijk dat iemand écht op zijn plek zit bij een opdrachtgever in een specifieke functie. Wij gaan op zoek naar de persoon achter het CV, de ambities, kwaliteiten en valkuilen die iemand heeft en kijken of dat óók klikt met de opdracht(gever).
Ben je na het lezen van de vacature enthousiast geworden? Mooi! Solliciteer of neem contact op met Jasper Haartsen (06-23897289 ) of mail naar vacatures@hsup.nl
of
Bedankt voor je sollicitatie
Wij hebben je sollicitatie in goede orde ontvangen en zullen op korte termijn contact met je opnemen.