Overslaan naar content

Centralist parkeer- en verkeersmanagement – Zwolle

    • Zwolle

Functieomschrijving

Ben jij die enthousiaste en stressbestendige centralist die graag bijdraagt aan een soepel lopend parkeer- en verkeersmanagement in Zwolle? Dan zijn wij op zoek naar jou om ons team te versterken!


Jouw rol als Centralist (24 tot 32 uur per week)
Als centralist ben jij de spil in het beheer van parkeervoorzieningen, verkeerssystemen en incidentmanagement. Je bent verantwoordelijk voor een breed scala aan taken, waardoor geen dag hetzelfde is. Je werkt in een continurooster met 24 uursdiensten, waarbij jouw inzet cruciaal is voor een stad die altijd in beweging blijft.

Wat doe je als Centralist?

  • Uitvoeren van bedientaken voor het beheer op afstand van parkeervoorzieningen en parkeersystemen.

  • Beheren van het selectief toegangssysteem in de binnenstad.

  • Vervullen van een proactieve rol in het storingsbeheer van alle apparatuur binnen de Parkeer- en Verkeersmanagementcentrale (PVMC). Je beoordeelt de aard en urgentie van de storing, meldt deze conform werkprocessen en schakelt de juiste instanties in.

  • Monitoren van de afhandeling van storingen en het hanteren van de juiste escalatielijnen (1e en 2e lijns onderhoud).

  • Bedienen van dynamische verkeersmanagementborden.

  • Ondersteunen bij incidentmanagement.

  • Uitvoeren van (eenvoudige) bedien- en beheertaken voor verkeersregelinstallaties (VRI).

Vereisten

Wij bieden jou:

  • Inzet van 32 uur per week

  • Salarisrange van € 2182 tot 3115 bruto per maand op basis van 36 uur per week

  • Onregelmatigheidstoeslag oplopend tot € 400,- per maand

  • Reiskostenvergoeding: €0,21 cent/km of een volledige OV vergoeding

  • 8% vakantiegeld

  • Alle ruimte om je verder te ontwikkelen door het volgen van algemene of specialistische opleidingen

  • 22,5 vakantiedagen op basis van 36 uur

  • 20 euro ter compensatie van jouw sport abonnement

  • Een aanbrengbonus van €750,- bruto bij het aandragen van een nieuwe collega


Wat breng jij mee?

  • Minimaal een MBO 3-opleiding of vergelijkbaar werk- en denkniveau

  • Goed coördinerend vermogen; jij krijgt collega’s in beweging

  • Klant- en servicegerichtheid staat bij jou voorop

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

  • Een professionele, gastvrije houding waarmee je interne en externe klanten helpt

  • Vind het niet erg om onregelmatige diensten te draaien

  • Kan een VOG overleggen


Ga jij binnenkort aan de slag bij Handhaving Support?

Ben je enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Reageer dan snel en laat je sollicitatie bij ons achter! Heb je vragen die je direct wil stellen of solliciteer je liever via je telefoon? Neem dan contact op met één van onze recruiters:

📞 Sharon: 06-51571667

📞 Chantal of Tim: 06-82391032

Ook kan je mailen naar vacatures@hsup.nl

of